هستم که هستم

بررسی وضعیت از نگاه یک تنبل

سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۴۸ ب.ظ

اینبار میدونستم این تغییر هم نتیجه خوبی میده 

همینطور هم شد . اتفاق های خوب رسیدن به یکی از چند شرکت بزرگ ایران و حالا بعد از ۳ ماه کار  و کمی جا افتادن تو محیط کار میتونم خودمو یه بررسی کنم.

جا برای پیشرفت هست فقط من به این مدل شرکت ها عادت نداشتم 

باید کمی اخلاقم رو تغییر بدم تا بتونم تو این سیستم رو به جلو حرکت کنم 

حسم میگه اینم یه موفقیت دیگس 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۴
ruby

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی