هستم که هستم

خودتو محکوم نکن

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۴۱ ق.ظ

داشتم با عصبانیت میگفتم من خوب شروع نکردم سالو 

باید اموزش بیشتر کتاب بخونم 

ورزش کنم 

رژیم غذایی درست داشته ......

پرید تو حرفم گفت تو این خونه ممنوعه کسی خودشو محکوم کنه 

دیگه حق نداری خودتو محکوم کنی ، قهرمان های المپیک هم روز بد داشتن 

فکرم درگیر شد دیدم راست میگه من زیاد خودمو محکوم میکنم زیاد درگیرم با اینکه خودمو محکوم کنم برای کارها و شیوه های زندگی

خلاصه که محکوم کردن خودتو تموم کن و انرژیتو نگهدار برای ادامه .....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۲۰
ruby

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی