هستم که هستم

رویه تکراری ، مثل سال های قبل

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۰۵ ب.ظ

سال هاست که هر وقت تو شرایطی قرار میگیرم خودم انقدر بهش فکر میکنم که تو ذهنم یه بحران درست میکنم. بیشتر خودم خودمو اذیت میکنم تا اون بحران .

هنوز یادم نرفته رفتار هایی که قبلا انجام دادی اگر مجدد تکرارشون کنی همون نتیجه قبلی رو میگیری هیچ وقت فراموش نمیکنم این جریان رو . 

وقتی میدونی چه اتفاق هایی میوفته و تو باید چه کاری انجام بدی شک نکن و انجام بده ، به خودت اعتماد کن این ساده ترین کاریه که میشه کرد و البته منطقی ترین کار .

وقتی به خودت اعتماد نداری نتیجه درستی نمیگری 

یکی  از کارهایی که خیلی تاثیر گذاره صحبت کردن با ادم هاست  مسائل رو در ذهن خودمون بزرگ نکنیم و برای خودمون بحران نسازیم 

وسلام 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۴
ruby

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی