هستم که هستم

بازگشت به مسیر

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۵۸ ق.ظ

دوباره طی یک سری اتفاق های عجیب و غریب رسیدم به جایی که دوست داشتم. به جایی که برام خوشایند بوده همیشه .

ولی اینبار دارم سعی میکنم کمی یادبگیرم و این مسیر رو متفاوت تر از دفعه های قبل طی کنم . اینبار شاید تحمل کردن و صبر کردن بیشتری نیاز داشته باشم .

چالش هایی که پیش رو دارم کمی متفاوت تر از چیزیه که من فکر میکردم و تا الان باهاش روبرو بودم .

احتملا خیلی در این مسیر موفق میشم و میدونم اتفاق هایی که میخوام بزودی میوفته 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۰۳
ruby

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی