هستم که هستم

هر تغییر یک پیشرفت

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰ ب.ظ

هر بار که  جرات کردم تغییر بدم و تصمیم گرفتم اتفاق خوبی افتاد

و هر بار ترسیدم عقب رفتم 

اینبار هم مثل دفعات قبلی ولی اینبار وارد چالش بزرگتر و  جذاب تری شدم 

شاید فکرش هم نمیکردم که روزی بتونم تو همچین سیستمی کار کنم . روزی که تصمیم گرفتم برم خیلی هیجان داشتم عاشق این سیستم شده بودم 

الان که وارد شدم دیدنم ایراد هایی داره ولی میدونم اگر صبر کنم نتیجه خوبی میگیرم 

امیدوارم اینجا سکوی پرتاب من باشه برای اتفاق های بزرگ تر و بهتر

شاید اینجا همون نقطه ایه که سالها منتظر بود بهش برسم 

و الان دقیقا همونجا ایستادم 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۷
ruby

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی