هستم که هستم

تلاش برای بهتر شدن

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۸ ق.ظ

مدت ها گذشته از روزی که تصمیم گرفتم بفهمم و بهتر تصمیم بگیرم 

درست تر زندگی کنم 

خوندم , شنیدم 

تمرین کردم 

بهتر شدم عمل کردم تنبلی کردم 

همه این روزها رو گذروندم 

امروز قطعا بهتر از قبلا زندگی میکم ولی هنوز راه برای بهتر شدن زیاده 

هنوز هستن تصمیم های اشتباهی که توانشو میدیم 

ولی مهم اینه که تو مسیری حرکت کنیم که تغییر به همراه داره . حرکت تو این مسیر لازمش اینه که بفهمی هنوز بلد نیستی 

باید یادبگیری

این احساس نیاز رو قبول کردی شروع میکنی به یادگیری و تغییر

 

راستی با خودت صادق باش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۱
ruby

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی