هستم که هستم

خودت میخوای خودتو اخراج کنی

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴ ق.ظ

رسیدم به روزایی که مثل خیلی وقت پیش ها محیط رو برای خودم منفی میکنم 

اینبار یکم منطقی تره 

یکم به خودم حق میدم 

چون دارم درجا میزنم و برام نتیجه ای هم نداره 

ولی ادمیزاده دیگه بخوادمیتونه خودشو گول بزنه و تو همین محیط منفی هم بمونه

ولی خوب نمیخوام بمونم در عین حل ترس تغییر هم دارم 

میترسم برم و نتیجه خوبی نشه 

ولی با یکم سختی اوضاع به نظرم درست میشه 



ا

ایشالا نتیجه مصاحبه تا پنج شنبه بیاد و بتونم در مورد رفتن قطعی صحبت کنم 

وگرنه اینجا هیچ اتفاق خوبی نمیوفته 

به چالش نکشم خودمو تغییری ایجاد نمیشه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۲
ruby

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی